Ми використовуємо файли cookie, щоб персоналізувати вміст і рекламу, а також аналізувати наш трафік. Політика конфіденційності Політика використання файлів cookie

Audi A4 1.4 TFSi 150 Avant Design Edition + GPS + Xenon

1.109.365 ₴ поділитися
Рік випуску  4/2018 Рік, Інше
Пробіг  8.966 км, Вживані Бензин
Потужність  110 кВт / 150 к.с. Механіка

ABS Кондиціонер Клімат-контроль Airbag водія Airbag пасажира Сигналізація Bluetooth Програвач CD
Dex logo

Dex

Трейдер, все автомобілі
Bruggesteenweg 283, Hooglede BE

Загальні Загальні

МаркаAudi
МодельA4
КатегоріяВживані
Рік випуску4.2018
Пробіг8,966
Власників всього
ПДВ Повернення
Походження

Кузов Кузов

КузовІнше
Привід
Колір кузоваСрібляста
МеталікТак
Інтер'єрСірий
Оздоблення салонуТканина
Сидіння5
Двері4/5

Двигун & Коробка передач Двигун & Коробка передач

ПаливоБензин
Потужність110кВт / 150к.с.
Обсяг двигуна1395 CC
ЕмісіяEuro 6
Коробка передачМеханіка
Швидкості
Сервіс історія
Гарантія

Опції Опції

ABSABS
КондиціонерКондиціонер
Клімат-контрольКлімат-контроль
Airbag водіяAirbag водія
Airbag пасажира Airbag пасажира
СигналізаціяСигналізація
BluetoothBluetooth
Програвач CDПрогравач CD
Центральний замокЦентральний замок
Круїз-контрольКруїз-контроль
Цифрова панельЦифрова панель
Електричні дзеркалаЕлектричні дзеркала
ЕлектостеклопідйомникиЕлектостеклопідйомники
ESPESP
ІммобілайзерІммобілайзер
Бортовий комп'ютерБортовий комп'ютер

Опис Опис

Showroom: Antwerpen

Dex - Інші Автомобілі

Dex
Bruggesteenweg 283
8830 Hooglede BE
Телефон: 051260105
www.dex.be
Написати продавцю Написати продавцю

Audi A4 - Відгуки

Відгуки
- 4.5 / 4 Відгуки
Додати відгук
- Оцінити - 0

Автомобіль, куплений у 1 власника, який купив автомобіль у PL. Пробіг, купуючи 118 к км, в даний час 150 км км. У цій версії двигуна я не рекомендую. Я розпочав пагорб на А4 позаду Кракоу у напрямку до Катовії, прямо за голами від 137 км/год і закінчив на 137, незважаючи на те, що педаль газу притиснулася до опору. На щастя, автомобіль був придбаний негайно з наміром модифікації, 2,0 версії двигуна TDI найдешевша і просто просто та дешева модифікована з недорогим послідовним турбіною з версії та чіпа 177 к.с. (на жаль або продуктивність Sachs, оскільки серійні слайди після процедури). Решта з двигуном, описаним нижче. Нульова невдача. Як правило, якщо мова йде про версію двигуна, я рекомендую S4 B8 (3.0 TFSI прямий і дешевий модифікований при 440-460 к.с. :) Неймовірно модифікований автомобіль. Ви можете додати все, від електроніки до Quattro за цінами, значно нижчими, ніж, наприклад, BMW. Незважаючи на значне оновлення влади, жодних проблем.
---
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.
Завдання полягало в тому, щоб придбати новий середній седан/підйомник до 2 мільйонів рублів. Я вибрав у Camry, Kia Optima, Audi A4, Octavia. Я вибрав А4. Почуття якості в ньому більше. Матеріали кращі, тактильні та візуально. І він їздить якось більше зібраним. Третій серії BMW все ще подобається, але зі зміною покоління ціна була дуже сильно залишилася на 2. Вибір все ще задоволений, особливо витрати на шосе. Ми будемо спостерігати, як він покаже себе взимку.
---
Задача была купить новый среднеразмерный седан/лифтбек до 2 млн рублей. Выбирал из Камри, Киа Оптима, Ауди А4, Октавия. Выбрал А4. Ощущение качества в ней больше. Материалы лучше и тактильно и визуально. И едет как-то собраннее. 3 серия БМВ ещё нравится, но со сменой поколения цена сильно ушла за 2. Выбором пока доволен, особенно расходом по трассе. Будем наблюдать как зимой себя покажет.
Підсумок, A4 зараз занадто малий для моїх потреб. Взяв A6 для їзди. Комфорт істоти та тонни прискорення навіть з двигуном 45. Цей багажник для цього автомобіля розміром також невеликий і, здається, є точно розміром мого 2000 A4 !!, 13,7 кубічних футів. Наразі вирішив утриматися від покупки.
---
Bottom line, the A4 is now way too small for my needs. Took an A6 for a ride. Creature comfort and tons of acceleration even with the 45 engine. This trunk for this size car is also small and happens to be exactly the size of my 2000 A4!!, 13.7 cubic feet. Decided to hold off on purchase for now.
Я придбав 2021 лінію Audi A4 Quattro для щоденних маршрутів. Це досить розкішно, їзда гладка, спортивно, і кожен привід у цій машині відчуває себе особливим. Це велика цінність і пропонує повний досвід Audi у спортивному седані ефективного розміру. Для всіх обмежень швидкості цього достатньо потужності та продуктивності для щоденного водіння. Любіть машину!
---
I purchased 2021 Audi A4 Quattro S Line for daily commutes. It’s quite luxurious, ride is smooth, it’s sporty, and every drive in this car feels special. It’s a great value and offers the full Audi experience in an efficiently sized sports sedan. For all the speed limits, this is enough power and performance for daily driving. Love the car!