Минуло шість місяців, оскільки BMW X4 був у нашому сімейному флоті. Таким чином, друге покоління, чорна, вільна висота до високої підлоги 20 см, простий турбо двигун з двома літрами з 249 к.с. До 100 км прискорюється на 6,3 с. Споживання бензину є економічним: лише 7,8 літрів на 100 км.
Перше враження від кабіни, ніби вона була в спортивному автомобілі. Про це свідчить бічна підтримка, спортивний профіль спини та довжина подушки. Дратує момент, коли не всі коригування мають електричний привід. Наприклад, довжина подушки в машині підходить вручну. Кермо також механічне, але його радіус дії, як і сидіння, дуже широкий. Посадка на BMW X4 висока. Задоволений внутрішньою обробкою: все м'яко і приємне на дотик.
Мультимедійна система шостого покоління. Він контролюється не лише звичайним джойстиком, але й торкається сенсорного екрану. На центральній консолі є багато ключів і ручок, але я швидко виявив її призначення.
Я вимірюю 183 см і, тим не менш, я відчуваю себе комфортно в машині, є місце для голови. Це також буде комфортно для пасажирів ззаду. Це не погана геометрія посадки, відбувається регулювання кута підкладки резервного копіювання, центральний підлокітник з парою тримачів, лише коротка подушка не є задоволенням.
Стовбур просторий - 525 літрів. Ваша організація також приємна, є сумки для мішків, відсік, розділений сіткою, фоновим світлом. У підклюпі - організатор, а трохи нижче - барабани. Заміни немає. Я шанувальник активного відпочинку взимку, тому для мене важливо, щоб місце другого ряду можна було скласти безпосередньо з багажу, щоб створити місце для перевезення лиж та іншого обладнання. Обсяг у цьому випадку становить понад 1400 літрів.
---
Han pasado seis meses desde que el BMW X4 estuvo en nuestra flota familiar. Así, la segunda generación, color negro, altura libre al suelo alta de 20 cm, un simple motor turbo de dos litros con 249 hp. Hasta 100 km acelera en 6,3 s. El consumo de gasolina es económico: solo 7,8 litros cada 100 km.
La primera impresión del habitáculo, como si estuviera en un deportivo. Esto se evidencia por el soporte lateral, y el perfil deportivo de la espalda, y la longitud de la almohada. Molesto el momento en que no todos los ajustes tienen un accionamiento eléctrico. Por ejemplo, la longitud de la almohada en el automóvil se ajusta manualmente. El volante también es mecánico, pero su radio de acción, al igual que los asientos, es muy amplio. Aterrizar en el BMW X4 es alto. Satisfecho con el acabado interior: todo es suave y agradable al tacto.
Sistema multimedia de sexta generación. Se controla no solo con el joystick habitual, sino también tocando la pantalla táctil. Hay muchas teclas y perillas en la consola central, pero descubrí su propósito rápidamente.
Mido 183 cm y, sin embargo, me siento cómodo en el automóvil, hay espacio para la cabeza. También será cómodo para los pasajeros en la parte trasera. No es una mala geometría de aterrizaje, hay un ajuste del ángulo de inclinación del respaldo, un reposabrazos central con un par de portavasos, solo una almohada corta no es del agrado.
El maletero es espacioso - 525 litros. Su organización también es agradable, hay ganchos para bolsas, un compartimento separado por una malla, una luz de fondo. En el subcampo se encuentra el organizador, y justo debajo está la batería. No hay repuesto. Soy un fanático de la recreación activa en invierno, por lo que es importante para mí que el asiento de la segunda fila se pueda plegar directamente desde el compartimiento de equipajes para crear un lugar para llevar esquís y otros equipos. El volumen en este caso es de más de 1400 litros.