Ми використовуємо файли cookie, щоб персоналізувати вміст і рекламу, а також аналізувати наш трафік. Політика конфіденційності Політика використання файлів cookie

Land Rover Range Rover Evoque 2.0 TD4 150 Automaat 4WD + GPS + Panoram + Xenon


1.184.493 ₴ поділитися
Рік випуску  5/2018 Рік, Інше
Пробіг  73.211 км, Вживані Дизель
Потужність  110 кВт / 150 к.с. Автомат

ABS Кондиціонер Клімат-контроль Airbag водія Airbag пасажира Сигналізація Bluetooth Програвач CD
Dex logo

Dex

Трейдер, все автомобілі
Bruggesteenweg 283, Hooglede BE

Загальні Загальні


МаркаLand Rover
МодельRange Rover Evoque
КатегоріяВживані
Рік випуску5.2018
Пробіг73,211
Власників всього
ПДВ Повернення
Походження

Кузов Кузов


КузовІнше
Привід
Колір кузоваЧорний
МеталікТак
Інтер'єрЧорний
Оздоблення салонуТканина
Сидіння5
Двері4/5

Двигун & Коробка передач Двигун & Коробка передач


ПаливоДизель
Потужність110кВт / 150к.с.
Обсяг двигуна1999 CC
ЕмісіяEuro 6
Коробка передачАвтомат
Швидкості
Сервіс історія
Гарантія

Опції Опції


ABSABS
КондиціонерКондиціонер
Клімат-контрольКлімат-контроль
Airbag водіяAirbag водія
Airbag пасажира Airbag пасажира
СигналізаціяСигналізація
BluetoothBluetooth
Програвач CDПрогравач CD
Центральний замокЦентральний замок
Круїз-контрольКруїз-контроль
Цифрова панельЦифрова панель
Електричні дзеркалаЕлектричні дзеркала
ЕлектостеклопідйомникиЕлектостеклопідйомники
ESPESP
ІммобілайзерІммобілайзер
Бортовий комп'ютерБортовий комп'ютер

Опис Опис


Showroom: Hooglede (HQ)

Інші Land Rover Range Rover Evoque Автомобілі

Dex - Інші Автомобілі

Dex
Bruggesteenweg 283
8830 Hooglede BE
Телефон: 051260105
www.dex.be
Написати продавцю Написати продавцю

Land Rover Range Rover Evoque - Відгуки

Відгуки
- 5 / 1 Відгуки
Додати відгук
- Оцінити - 0

Я купив свій новий Range Rover Evoque у визнаного дилера, з дизельним двигуном 150 к.с., щоб не сплачувати високі податки. Автомобіль супер зручний, колодязь та швидкість шишки проходять дуже тихо, навіть на великій швидкості. Я взяв це спеціально на 18 ободах, щоб підвіска могла бути проти і мала рацію, автомобіль їздить дуже тихо. Динаміка двигуна достатня, щоб без проблем наздогнати вантажівки на шосе. Були бензинові турбо -автомобілі з 200 к.с., але цей дизельний двигун об'єктивно їздить. Коробка передач з 9 передачами бездоганна, змінюється дуже плавно. Класичний автоматичний ZF - надійність та зручність використання. Споживання палива дуже мало, діапазон з повним бака 1000 км і більше. Контроль супер м'який. Комфорт всередині чудова, багато моніторів та камер. Рівень та якість моніторів кращий, ніж у Lexus. Мультимедіа працює акуратно і без помилок. Порівняно з попереднім варіантом тіла, новий Range Rover Evoque кращий, зручніший і має більше внутрішнього простору. Простір багажу досить великий, не найбільший, але досить великий. У задньому рядку набагато більше місця, але не забувайте, що автомобіль є найменшим у своєму класі. Взагалі я взагалі не шкодую про вибір.
---
Heb mijne nieuw Range Rover Evoque gekocht bij een erkende dealer, met dieselmotor 150 pk om geen hoge belastingen te betalen. De auto is super comfortabel, putten en verkeersdrempels passeren heel zacht, zelfs bij hoge snelheid. Ik nam het specifiek op 18 velgen zodat de ophanging kon tegen te putten en had gelijk, de wagen rijd zeer zacht. De motordynamiek is voldoende om vrachtwagens op de snelweg zonder problemen in te halen. Er waren benzine turbo auto's met 200 pk, maar deze dieselmotor rijdt objectief gezien beter. Versnellingsbak met 9 versnellingen is feilloos, schakelt zeer soepel. Klassieke automatische ZF - betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Het brandstofverbruik is erg klein, de actieradius met een volle tank van 1000 km en meer. De besturing is superzacht. Het comfort binnen is uitstekend, veel monitoren en camera's. Het niveau en de kwaliteit van de monitoren is beter dan die van Lexus. Multimedia werkt netjes en foutloos. Vergeleken met de vorige carrosserievariant is de nieuwe Range Rover Evoque beter, comfortabeler en heeft hij meer binnenruimte. De bagageruimte is groot genoeg, niet de grootste maar vrij groot. Op de achterste rij is veel meer ruimte, maar vergeet toch niet dat de auto de kleinste in zijn klasse is. In algemeen heb ik helemaal geen spijt van de keuze.