Автомобіль, куплений у 1 власника, який купив автомобіль у PL. Пробіг, купуючи 118 к км, в даний час 150 км км. У цій версії двигуна я не рекомендую. Я розпочав пагорб на А4 позаду Кракоу у напрямку до Катовії, прямо за голами від 137 км/год і закінчив на 137, незважаючи на те, що педаль газу притиснулася до опору. На щастя, автомобіль був придбаний негайно з наміром модифікації, 2,0 версії двигуна TDI найдешевша і просто просто та дешева модифікована з недорогим послідовним турбіною з версії та чіпа 177 к.с. (на жаль або продуктивність Sachs, оскільки серійні слайди після процедури). Решта з двигуном, описаним нижче. Нульова невдача. Як правило, якщо мова йде про версію двигуна, я рекомендую S4 B8 (3.0 TFSI прямий і дешевий модифікований при 440-460 к.с. :) Неймовірно модифікований автомобіль. Ви можете додати все, від електроніки до Quattro за цінами, значно нижчими, ніж, наприклад, BMW. Незважаючи на значне оновлення влади, жодних проблем.
---
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.