Ми використовуємо файли cookie, щоб персоналізувати вміст і рекламу, а також аналізувати наш трафік. Політика конфіденційності Політика використання файлів cookie

Land Rover Discovery Sport 2.0 eD4 150 E-Capability HSE + GPS + Pano + Leder + ALU20

1.142.565 ₴ поділитися
Рік випуску  2/2017 Рік, Інше
Пробіг  41.023 км, Вживані Дизель
Потужність  110 кВт / 150 к.с. Механіка

ABS Кондиціонер Клімат-контроль Airbag водія Airbag пасажира Сигналізація Bluetooth Програвач CD
Dex logo

Dex

Трейдер, все автомобілі
Bruggesteenweg 283, Hooglede BE

Загальні Загальні

МаркаLand Rover
МодельDiscovery Sport
КатегоріяВживані
Рік випуску2.2017
Пробіг41,023
Власників всього
ПДВ Повернення
Походження

Кузов Кузов

КузовІнше
Привід
Колір кузоваЗелений
МеталікТак
Інтер'єрБежовий
Оздоблення салонуПовна шкіра
Сидіння5
Двері4/5

Двигун & Коробка передач Двигун & Коробка передач

ПаливоДизель
Потужність110кВт / 150к.с.
Обсяг двигуна1999 CC
ЕмісіяEuro 6
Коробка передачМеханіка
Швидкості
Сервіс історія
Гарантія

Опції Опції

ABSABS
КондиціонерКондиціонер
Клімат-контрольКлімат-контроль
Airbag водіяAirbag водія
Airbag пасажира Airbag пасажира
СигналізаціяСигналізація
BluetoothBluetooth
Програвач CDПрогравач CD
Центральний замокЦентральний замок
Круїз-контрольКруїз-контроль
Цифрова панельЦифрова панель
Електричні дзеркалаЕлектричні дзеркала
ЕлектостеклопідйомникиЕлектостеклопідйомники
ESPESP
ІммобілайзерІммобілайзер
Бортовий комп'ютерБортовий комп'ютер

Опис Опис

Showroom: Nog te bepalen

Інші Land Rover Discovery Sport Автомобілі

Dex - Інші Автомобілі

Dex
Bruggesteenweg 283
8830 Hooglede BE
Телефон: 051260105
www.dex.be
Написати продавцю Написати продавцю

Land Rover Discovery Sport - Відгуки

Відгуки
- 4 / 1 Відгуки
Додати відгук
- Оцінити - 0

До цього у мене був тигуан. Я хотів взяти автомобіль, який відповідає наступним параметрам: кращі ємності між країнами, гідравлічна автоматична коробка передач та великий об'єм багажника. Вибір впав на Discovery Sport. Коротше кажучи, переваги та недоліки машини. Автоматична коробка передач з 9 передач працює чудово. Їзда гнучка, зрушення непомітні. Перша передача дуже низька. Застереження землі чудовий, воно йде скрізь. Стовбур глибокий і широкий, в ньому багато. Салон просторий і комфортний для людей з усіх параметрів. Звукова ізоляція на рівні. Три кнопки дистанційного керування для портів або бар'єрів побудовані в дзеркалі заднього погляду. Щодо недоліків. Створена мультимедіа просто готує. Сидіння жорсткі, незручні, дуже вузькі. Зроблено зі шкіри та текстилю. Для моєї довжини коригування назад і вгору недостатньо, немає коригування нахилу подушки сидіння. Пряжка ременя безпеки занадто низька, мені довелося з'єднати розширення. Рульове колесо є сиропним, потрібно бігати з труднощами. Повертається з труднощами в середньому положенні. Кнопки на колесі погані. У них довгий удар, вони не працюють чітко. Я підсумовую це: хоча виробник каже, що відкриття є преміальним, це, звичайно, ні. Занадто багато нюансів з точки зору комфорту, ергономіки, багатьох помилок. Але як сімейний автомобіль на кожен день це добре.
---
Daarvoor had ik een Tiguan. Ik wilde een auto nemen die aan de volgende parameters voldoet: betere crosscountry-capaciteiten, hydraulische automatische transmissie en een groot koffervolume. De keuze viel op Discovery Sport. In het kort de voor- en nadelen van de machine. De automatische transmissie met 9 versnellingen werkt uitstekend. De rit is soepel, de verschuivingen zijn onmerkbaar. De eerste versnelling is erg laag. De bodemvrijheid is geweldig, hij gaat overal mee naartoe. De stam is diep en breed, er kan veel in. De salon is ruim en zit comfortabel voor mensen van alle parameters. Geluidsisolatie op niveau. In de achteruitkijkspiegel zijn drie afstandsbedieningsknoppen voor poorten of slagbomen ingebouwd. Wat betreft de nadelen. Gevestigde multimedia kookt gewoon. De stoelen zijn hard, ongemakkelijk, erg smal. Gemaakt van leer en textiel. Voor mijn lange lengte is de verstelling naar achteren en omhoog niet genoeg, er is ook geen verstelling voor de kanteling van het zitkussen. De gesp van de veiligheidsgordel is te laag, ik moest een verlengstuk aansluiten. Het stuur is stroperig, het is noodzakelijk om met moeite te draaien. Keert met moeite terug naar de middenpositie. Knoppen op het stuur zijn slecht. Ze hebben een lange slag, ze werken niet duidelijk. Ik vat het samen: hoewel de fabrikant zegt dat Discovery premium is, is het dat zeker niet. Te veel nuances qua comfort, ergonomie, veel blunders. Maar als een gezinsauto voor elke dag is hij goed.