Ми використовуємо файли cookie, щоб персоналізувати вміст і рекламу, а також аналізувати наш трафік. Політика конфіденційності Політика використання файлів cookie

Audi A4 Відгук: Ідеальний баланс розкоші, продуктивності та витонченості

Audi A4

Audi A4 — компактний автомобіль представницького класу, вироблений німецьким автовиробником Audi. Вперше представлений у 1994 році як наступник легендарної Audi 80, A4 з тих пір зазнав кілька переглядів і оновлень, і зараз це п’яте покоління. Відомий своїм вишуканим стилем, вражаючою продуктивністю та передовими технологічними функціями, Audi A4 є популярним вибором для водіїв, які шукають високоякісний розкішний автомобіль.
Зовнішній дизайн: Audi A4 має гладкий і елегантний зовнішній дизайн, який характеризується фірмовою решіткою радіатора Audi, гострими фарами та скульптурними лініями кузова. Автомобіль доступний у різноманітних кольорах, зокрема Ibis White, Manhattan Grey Metallic та Navarra Blue Metallic. A4 також має ряд екстер’єрних опцій преміум-класу, включаючи світлодіодне освітлення, 18-дюймові легкосплавні диски та панорамний люк.
Дизайн інтер’єру: Інтер’єр Audi A4 розроблено з урахуванням розкоші та комфорту. Автомобіль оснащено шкіряними сидіннями, шкіряним кермом і низкою приємних на дотик матеріалів у салоні. A4 також оснащений рядом передових технологічних функцій, включаючи 10,1-дюймовий сенсорний дисплей, 12,3-дюймову цифрову панель приладів і преміальну звукову систему Bang & Olufsen.
Двигуни: Audi A4 відомий своєю вражаючою продуктивністю та керованістю. Автомобіль поставляється з рядом варіантів двигуна, включаючи 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, який видає до 261 кінських сил. A4 також оснащено системою повного приводу Audi quattro, яка забезпечує покращене зчеплення та стабільність на слизькій дорозі.
Безпека: Audi A4 оснащено низкою передових функцій безпеки, включаючи попередження про лобове зіткнення, автоматичне екстрене гальмування та попередження про виїзд зі смуги руху. Автомобіль також оснащений камерою заднього виду та датчиками паркування, які полегшують паркування та маневрування у вузьких місцях.
Загалом Audi A4 — це вишуканий і стильний автомобіль представницького класу, який пропонує низку передових технологічних функцій, вражаючу продуктивність і чудові показники безпеки. Це популярний вибір для водіїв, яким потрібен розкішний автомобіль, що забезпечує як комфорт, так і продуктивність.


eXus Dev 24.5.2023
марка Audi

Audi: Безкомпромісна розкіш і продуктивність

Audi logo

Audi AG - німецька автомобільна компанія, частина Volkswagen Group, виробляє автомобілі під брендом Audi. Штаб -квартира розташована в Ingolstadt, Німеччина. Девіз - це Vorsprung Durch Technik - прогрес через технологію. ... Audi Стаття


Audi A4 - Відгуки

Відгуки
- 4.5 / 4 Відгуки
Додати відгук
- Оцінити - 0

Я придбав 2021 лінію Audi A4 Quattro для щоденних маршрутів. Це досить розкішно, їзда гладка, спортивно, і кожен привід у цій машині відчуває себе особливим. Це велика цінність і пропонує повний досвід Audi у спортивному седані ефективного розміру. Для всіх обмежень швидкості цього достатньо потужності та продуктивності для щоденного водіння. Любіть машину!
---
I purchased 2021 Audi A4 Quattro S Line for daily commutes. It’s quite luxurious, ride is smooth, it’s sporty, and every drive in this car feels special. It’s a great value and offers the full Audi experience in an efficiently sized sports sedan. For all the speed limits, this is enough power and performance for daily driving. Love the car!
Підсумок, A4 зараз занадто малий для моїх потреб. Взяв A6 для їзди. Комфорт істоти та тонни прискорення навіть з двигуном 45. Цей багажник для цього автомобіля розміром також невеликий і, здається, є точно розміром мого 2000 A4 !!, 13,7 кубічних футів. Наразі вирішив утриматися від покупки.
---
Bottom line, the A4 is now way too small for my needs. Took an A6 for a ride. Creature comfort and tons of acceleration even with the 45 engine. This trunk for this size car is also small and happens to be exactly the size of my 2000 A4!!, 13.7 cubic feet. Decided to hold off on purchase for now.
Завдання полягало в тому, щоб придбати новий середній седан/підйомник до 2 мільйонів рублів. Я вибрав у Camry, Kia Optima, Audi A4, Octavia. Я вибрав А4. Почуття якості в ньому більше. Матеріали кращі, тактильні та візуально. І він їздить якось більше зібраним. Третій серії BMW все ще подобається, але зі зміною покоління ціна була дуже сильно залишилася на 2. Вибір все ще задоволений, особливо витрати на шосе. Ми будемо спостерігати, як він покаже себе взимку.
---
Задача была купить новый среднеразмерный седан/лифтбек до 2 млн рублей. Выбирал из Камри, Киа Оптима, Ауди А4, Октавия. Выбрал А4. Ощущение качества в ней больше. Материалы лучше и тактильно и визуально. И едет как-то собраннее. 3 серия БМВ ещё нравится, но со сменой поколения цена сильно ушла за 2. Выбором пока доволен, особенно расходом по трассе. Будем наблюдать как зимой себя покажет.
Автомобіль, куплений у 1 власника, який купив автомобіль у PL. Пробіг, купуючи 118 к км, в даний час 150 км км. У цій версії двигуна я не рекомендую. Я розпочав пагорб на А4 позаду Кракоу у напрямку до Катовії, прямо за голами від 137 км/год і закінчив на 137, незважаючи на те, що педаль газу притиснулася до опору. На щастя, автомобіль був придбаний негайно з наміром модифікації, 2,0 версії двигуна TDI найдешевша і просто просто та дешева модифікована з недорогим послідовним турбіною з версії та чіпа 177 к.с. (на жаль або продуктивність Sachs, оскільки серійні слайди після процедури). Решта з двигуном, описаним нижче. Нульова невдача. Як правило, якщо мова йде про версію двигуна, я рекомендую S4 B8 (3.0 TFSI прямий і дешевий модифікований при 440-460 к.с. :) Неймовірно модифікований автомобіль. Ви можете додати все, від електроніки до Quattro за цінами, значно нижчими, ніж, наприклад, BMW. Незважаючи на значне оновлення влади, жодних проблем.
---
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.